اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017
مديرعامل شركت توانير
مديرعامل توانير تاكيد كرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را براي تامين برق مشتركان به كار گرفته و با توجه به برنامه هاي از پيش تعين شده، هيچ برنامه اي براي اعمال خاموشي ندارد.
برنامه اي براي اعمال خاموشي نداريمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، آرش كردي مديرعامل شركت توانير با اشاره به احتمال افزايش مصرف برق در پي پيش بيني هاي سازمان هواشناسي در خصوص افزايش دماي هوا در روزهاي پيش رو، تاكيد كرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را براي تامين برق مشتركان به كار گرفته و از مدت ها پيش برنامه ريزي هاي گسترده اي جهت مديريت شبكه گسترده برق در شرايط تابستان را انجام داده و از اين رو هيچ برنامه اي براي اعمال خاموشي در كشور ندارد.

وي افزود: شبكه برق در سال جاري مصرف برق 55 هزار 364 مگاواتي را در روز14 تيرماه كه با رشد 7 درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود، با موفقيت پشت سرگذاشت و نشان داد كه تمام توان صنعت برق كشور در خدمت مشتركان عزيز بكار گرفته شده تا كوچكترين محدوديتي در تامين برق ايجاد نشود.

 كردي صنعت برق را مجموعه اي بهم پيوسته توصيف كرد كه با بهره گيري از تجربه سال هاي گذشته و نوآوري هاي صورت گرفته، تاكنون مانع از بروز مشكل در تامين برق كشور شده است.

مديرعامل شركت توانير همچنين با تقدير از همه مشتركان در همكاري با صنعت برق خاطرنشان ساخت: مشتركان خانگي مي توانند در ساعت هاي 12 تا 16 با استفاده از راهكارهايي چون تنظيم درجه كولرهاي گازي بين 23 تا 25 درجه سانتيگراد، استفاده از دوركند كولرهاي آبي، عدم استفاده از وسايل پرمصرف و عدم استفاده همزمان از وسايل پرمصرف برقي در ساعت هاي مذكور، ضمن كمك به كاهش هزينه هاي خانواده خود، صنعت برق را نيز در امر خدمت رساني ياري نمايند.

وي همچنين درخصوص همكاري مشتركان صنعتي و كشاورزي نيز گفت: ركورد همكاري مشتركان صنعتي و كشاورزي در روز 14 تيرماه سال جاري به ثبت رسيد و در آن روز همكاري مشتركان مذكور باعث كنترل مصرف برق و عدم افزايش پيك برق به بيش از 55 هزار و 364 مگاوات شد.

مديرعامل شركت توانير با بيان اين كه هر از گاه ممكن است خاموشي هاي موردي و نقطه اي به دليل مشكلات فني در ساعت هاي اوج مصرف پيش آيد كه در تمام دنيا اتفاقي طبيعي است، بار ديگر تاكيد كرد: مجموعه صنعت برق در صورت رعايت مديريت مصرف توسط مشتركان، هيچ برنامه اي جهت اعمال خاموشي نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: