اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 April 2024
مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) در مناطق جنوبی کشور رگبار شدید باران رعد و برق وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.
اعلام هشدار قرمز هواشناسی با ورود سامانه بارشی به جنوب کشوربه گزارش عصرپرس، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی، رگبار شدید باران رعد و برق وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش با شدت کمتر ادامه دارد.

در بعد از ظهر جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه علاوه بر این مناطق در دامنه های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی است.

امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود که به‌تدریج با افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق همراه خواهد شد.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۴ درجه و کمینه دمای آن ۱۴ درجه سانتی‌گراد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: