اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - 09 April 2024
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی در حین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر که در این درگیری پنج نفر شهید و یک نفر مجروح می‌شود.
درگیری نیروی انتظامی با اشرار مسلح در سیب و سوران/ شهادت ۵ مامور پلیسبه گزارش عصرپرس، علیرضا مرحمتی روز سه شنبه اظهار کرد: عصر امروز تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند حمله می کنند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت می رسند و یک نفر نیز مجروح می شود.

وی بیان کرد: عملیات برای پیدا کردن عاملان این حادثه تروریستی توسط ماموران انتظامی و امنیتی ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروهک تروریستی جیش الظلم برای بزرگ نمایی هر حادثه ای که توسط اشرار و مخلان نظم و امنیت رخ می دهد به نام خودش ثبت می کند.

در این درگیری محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری ،کاظم ملائی ، حسین سردشتی بیرجندی و  بهزاد بارانی به شهادت رسیدند.

یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده جهت درمان به یکی از نزدیکترین بیمارستان منطقه اعزام و در حال درمان است.

شهادت ۵ مامور در حمله تروریستی به ۲ خودروی انتظامی در سیب و سوران

براساس گزارش عصرپرس، مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی حمله بزدلانه و کور گروهک تروریستی جیش الظلم به نیروهای انتظامی که در حین گشت زنی در شهر سیب و سوران برای تامین امنیت و آرامش مردم در شب عید فطر بودند "پنج نفر از دلاورمردان پلیس " به شهادت رسیدند.

فرماندهی انتظامی کشور، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهداء و کارکنان انتظامی سراسر کشور اعلام می دارد: قطعا تروریست ها در کمترین زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهندرسید و جامعه را از لوث اشرار و بدخواهان این کشور پاک خواهیم نمود.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: