اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - 07 April 2024
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی سه روز آینده در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، اعلام کرد: پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
تداوم بارش‌ها طی سه روز آینده در نیمه غربی کشوربه گزارش عصرپرس، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) تا روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب ابرناکی و بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۲۲ فروردین) بارش‌ها ضمن تشدید در غرب و شمال‌غرب به مناطقی از مرکز، جنوب سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد.

پنجشنبه (۲۳ فروردین) سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال خواهد بود. در این روز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و مناطق شمالی در شمال‌غرب شدت خواهد داشت.

طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

دریای خزر تا سه‌شنبه و شرق خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است که در برخی مواقع وزش باد شدید خواهد شد که این شرایط فردا نیز تداوم دارد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: