اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - 22 March 2024
هزاران فلسطینی امروز با وجود تدابیر شدید امنیتی و اعمال محدودیت های بی‌سابقه رژیم اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن قدس و اطراف آن، در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی شرکت کردند.
۱۲۰هزار فلسطینی دومین نمازجمعه ماه رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردندبه گزارش عصرپرس از شبکه فلسطین، اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با حضور ۱۲۰ هزار فلسطینی در مسجدالاقصی برگزار شد.

شیخ «خالد ابوجمعه» خطیب مسجدلاقصی در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد که مردم فلسطین به سرزمین خود پایبند هستند و تمام طرح ها و برنامه های رژیم صهیونیستی برای کوچ اجباری و آوارگی فلسطینیان را با شکست مواجه خواهند کرد.

وی تاکید کرد که مسجد الاقصی با تمام نمازخانه ها و صحن هایش به عنوان یک مسجد کاملا اسلامی باقی خواهد ماند و مردم فلسطین با حضور در صفوف نماز جماعت در این مسجد، برنامه های رژیم اشغالگر اسرائیل برای یهودی سازی مسجدالاقصی و شهر قدس را با شکست مواجه می‌کنند.

مردم فلسطین در حالی در دومین نماز جمعه در مسجد الاقصی حضور یافتند که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در چند روز قبل برای دومین هفته متوالی محدودیت های شدیدی را به منظور جلوگیری از ورود فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی به شهر قدس جهت اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی اعمال کرده بودند.

نظامیان رژیم صهیونیستی حضور خود را در ایست های بازرسی نظامی منتهی به شهر قدس تقویت کرده بودند و با بررسی هویت شهروندان، به بهانه نداشتن مجوزهای لازم از ورود صدها نفر از فلسطینیان به این شهر مقدس برای اقامه نماز در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: