اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 05 March 2024
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برخی از داستان های فداکاری اقشار مختلف جامعه استان کرمانشاه گفت: ما جامعه هنرمندان موضوعات زیادی در راستای بازگو کردن ایثار و شجاعت مردم داریم که اگر به آنها پرداخته شود در طول تاریخ و نسل های بعد ماندگار خواهد شد.
ایثار و شجاعت مردم کرمانشاه مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی عصرپرس، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در دومین همایش هنرمندان شاهد و ایثارگر، به دلاوری و ایثار مردم کرمانشاه در مشروطه، جنگ جهانی اول و دوم، ملی شدن صنعت نفت، اتفاقات انقلاب اسلامی و مبارزه با ضد انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این رخدادها داستان های زیادی از شجاعت و رشادت مردم کرمانشاه هست که تاکنون مغفول مانده و به آن پرداخته نشده است.

افشین آزادی در ادامه به برخی از داستان های فداکاری اقشار مختلف جامعه استان کرمانشاه اشاره کرد وافزود: ما جامعه هنرمندان موضوعات زیادی در راستای بازگو کردن ایثار و شجاعت مردم داریم که اگر به آنها پرداخته شود در طول تاریخ و نسل های بعد ماندگار خواهد شد.

به گزارش عصرپرس، در پایان این همایش از کتاب های " عقاب زاگرس"، " هناسه خوشیلان" و کتاب چند رسانه ای از شهدای شاخص رونمایی شد.

دومین همایش هنرمندان شاهد و ایثارگر امروز (سه‌شنبه 15 اسفند) با حضور خسرو شهیدی رئیس کل بنیادشهید وامور ایثارگران کرمانشاه، افشین آزادی رییس حوزه هنری استان، سرهنگ پاسدار افشار محمدی" معاون اجرایی سپاه نبی اکرم و تعدادی از هنرمندان عرصه ایثار وشهادت در سالن آمفی تئاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: