اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - 04 March 2024
سردار رادان:
فرمانده کل انتظامي کشور گفت: نيروهاي پليس آموخته اند که با ارتقاء دانش و مهارت حرفه اي و بهره گيري از فن آوري هاي نوين، چتر فراگير امنيت را در پهنه کشور گسترانده و با برخورد کريمانه پاسخگو نيازها و دغدغه هاي مردم در حوزه انتظامي امنيتي باشند.
استکبار وایادی داخلی وخارجی به دنبال ناکارآمدی نظام هستندبه گزارش عصرپرس، سردار "احمدرضا رادان" در چهل و هشتمين دوره دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه افسري و تربيت پليس امام حسن مجتبي (ع) اظهار داشت: با سلام و تحيت به پيشگاه قطب عالم بشريت، آخرين ذخيره الهي و منجي يگانه (ع) و سلام و دورد به روح بلند و ملکوتي معمار کبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و ارواح طيبه شهداء به ويژه شهداي حريم نظم و امنيت و آرزوي توفيق و سلامت براي رهبر حکيم و فرمانده معظم کل قوا.

فرمانده کل انتظامي ادامه داد: حضور رئيس محترم جمهور، هيئت همراه و ساير ميهمانان عزيز در مهد تعليم و تربيت فراجا دانشگاه افسري و تربيت پليس امام حسن مجتبي (ع) را گرامي داشته و خير مقدم عرض مي نمايم.

وي تصريح کرد: امروز گروهي از جوانان غيور و پرشور مرز و بوم، لباس خدمتگزاري به مردم را به تن کرده و پا به ميدان مي گذارند و برآنند تا پليسي شايسته براي نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و با قدرت و صلابت و در مقابل قانون گريزان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه بايستند و با مردم با رحمت و مهرباني رفتار کنند.

سردار رادان با تاکيد بر برخورد کريمانه با مردم، اظهار داشت: اين نيروها آموخته اند که با ارتقاء دانش و مهارت حرفه اي و بهره گيري از فن آوري هاي نوين، چتر فراگير امنيت را در پهنه کشور گسترانده و با برخورد کريمانه پاسخگو نيازها و دغدغه هاي مردم در حوزه انتظامي امنيتي باشند و امنيتي توام با آرامش و آسايش را به مردم هديه کرده و خدمتگزاري واقعي و مقتدر براي مردم باشند.

فرمانده کل انتظامي گفت: استکبار و ايادي داخلي و خارجي آن برآنند تا امنيت را که يکي از مزيت هاي راهبردي کشور است هدف قرار داده تا کارآمدي نظام را مخدوش نمايند.

وي با اشاره به حضور باشکوه مردم در همه صحنه ها، عنوان کرد: دهه فجر، راهپيمايي 22 بهمن، مراسم نيمه شعبان و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي نشان گاه هاي اخير دشمن براي ايجاد ناامني، مأيوس نمودن مردم و ايجاد خلل در پيوند مردم و نظام بود که مردم فهيم کشور با حضور گسترده خود نقشه دشمن را نقش برآب نمودند و سربازان ولايت در فراجا نيز باغيرت و حميت، مجاهدانه در صحنه حضور يافته و امنيتي مطلوب و مقتدرانه برقرار کردند که در اينجا جا دارد از همکاري و همراهي ساير نيروهاي مسلح و نهادهاي امنيتي نيز تشکر و قدرداني نمايم.

سردار رادان ادامه داد: ما معتقديم مردم ايران شايستگي و لياقت برخورداري از محيطي امن و سرشار از آرامش و آسايش را دارند و بايد در پرتو اقتدار پليس، احساس امنيت و آسايش نموده و سرکشان، اوباشان و معترضين به انتظام ملي و امنيت مردم خائف باشند و اين اقتدار به فرموده فرمانده معظم کل قوا "وقتي زيبا، مقدس و مطلوب است که در خدمت به مردم به کار رود".

فرمانده کل انتظامي تصريح کرد: از دولت محترم و رئيس محترم جمهور بواسطه حمايت ها و پشتيباني هايي که از فراجا در برقراري نظم و امنيت نموده ايد تشکر و قدرداني مي نمايم.

سردار رادان در پايان خاطرنشان کرد: ما خدمتگزاران به مردم و نظام اسلامي، بر عهد و پيمان خود با ولي امر، رهبر و مقتدايمان پايداريم که با تلاش شبانه روزي، اراده اي قوي و توکل به خدا و به پشتوانه مردم و دولت انقلابي در پاسداري از ارزش هاي والاي اسلامي و کسب رضايت الهي از هيچ کوششي دريغ نکرده و از حريم امنيت و آرامش مردم دفاع کنيم و کسب رضايت الهي و همچون شهداي مظلوم انتظامي در جاي جاي اين سرزمين تا پاي شهادت بر اين عهد بمانيم و خواهيم ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر: