اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - 04 March 2024
رئیسی در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه علوم انتظامی
رییس جمهور نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور دانست و بیان کرد: امروز با رهنمود های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه زمان شناس‌مردم دوست و خود باور هستند.حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند.
امنیت امروز ما برخاسته از نیروهای انتظامی و نظامی آگاه و حاضر در صحنه است

به گزارش عصرپرس،  «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت‌ ما متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های مرسوم در دنیا نیست، تصریح کرد: امنیت ما به دست توانای مردم و نیروهای مسلح و مقتدرمان و نیروی انتظامی رقم خورده است.

رئیس‌جمهور امنیت کشور را برخواسته از آگاهی و بیداری و حضور مردم دانست تصریح کرد: امنیت امروز ما به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، امنیت کشور برخواسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان بر کف و نیروهای مسلح و مرزبانان قیور نیروی انتظامی است.

آیت الله رئیسی نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور برشمرد و بیان کرد: امروز با رهنمود های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه زمان شناس‌مردم دوست و خود باور هستند. حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند زیرا در کنار مردم و با مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح وجود خود را سپر کرده اند دربرابر تهدیدات تا به مردم آسیبی نرسد .نقش شما به عنوان نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: الحمدالله ایمان در دل دارید، علم و آگاهی و دانش دارید، توانایی دارید اما داشتن ابزار مناسب نیز بسیار اهمیت دارد. دولت خود را موظف می‌داند که به نیروی انتظامی و عزیزانمان در فراجا کمک کند که از هر جهت به روز و به هنگام باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه "حتما مساعدت با نیروی انتظامی در دستور کار دولت است" تصریح کرد: در کار انتظامی و ایجاد امنیت، وسایل ارتباطی و اطلاعات به هنگام بسیار مهم است و دولت، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و همه نهادهای انقلاب اسلامی خود را آماده خدمت به مردم کرده‌اند که مردم ما علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها بتوانند با آرامش زندگی کنند.

آیت الله رئیسی مطرح کرد: دشمن اراده کرده که کارشکنی و فتنه‌گری کند اما ملت ما اراده کرده است که مسیر پیشرفت را با اقتدار ادامه دهد و در این جنگ اراده‌ها اراده ملت ایران تا کنون پیروز شده و از این پس نیز پیروز خواهد شد. تردید نداریم که در جنگ اراده‌ها مردم دل‌داده به خدا و نیروهای مسلح که توکل به خدا دارند و اعتماد به نفس دارند در میدانهای مختلف پیروزی کسب کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: