اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 01 March 2024
معاون رئیس جمهور:
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: کوچکترین مشکلی نه به لحاظ امنیتی نه به لحاظ فنی در فرآیندانتخابات وجود نداشته است و این نشان می‌دهد سازماندهی بزرگ، دقیق و کارشناسانه برای این موضوع وجود دارد.
تاکنون هیچ مشکل امنیتی و فنی در فرآیند انتخابات نداشتیمبه گزارش عصرپرس، "محسن منصوری" روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور در مسجد نبوت واقع در محله نارمک تهران ضمن مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، اظهار کرد: انتخابات عرصه مبارزه و رقابت است یک طرف این مبارزه در نگاه کلان، جبهه دشمن مستقر می‌شود که به شکلی طراحی کند که تداعی شکاف میان مردم و حاکمیت در ذهن‌ها متبلور شود. در هر نقطه‌ای در تهران و هر گوشه‌ و کنار کشور که می‌رویم شاهد این حضور هستیم.

وی افزود: چندین هزار شعبه اخذ رای در کل کشور فرایند برگزاری انتخابات را دنبال می‌کنند طی این۴ ساعتی که از آغاز فرایند گذشته کوچکترین مشکلی نه به لحاظ امنیتی نه به لحاظ فنی در فرایند انتخابات وجود نداشته است و این نشان می‌دهد سازماندهی بزرگ، دقیق و کارشناسانه برای این موضوع وجود دارد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله مجموعه وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، شورای نگهبان، دستگاه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی برای امنیتی که در فرایند انتخابات حاکم شده و دقت نظر و نظم و کار قاعده‌مندی که توسط عزیزان و همکاران وزارت کشور انجام می‌شود صمیمانه قدردانی کرد.

فرآیند اخذ رای در شعب سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: