اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 01 March 2024
وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در پای صندوق های رای‌گیری گفت: تحقق ایران قوی منوط به همکاری بسیار جدی دولت و مجلس است.
خاندوزی: مسیر آینده ایران قوی از مسیر همگرایی دولت قوی و مجلس استبه گزارش عصرپرس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در شعبه رای‌گیری مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحقق ایران قوی منوط به همکاری بسیار جدی دولت و مجلس است و اگر فقط یکی از این ارکان بخواهد مسیر ریل‌گذاری ایران قوی را صورت دهد تجربه نشان داده میسر نخواهد شد چرا که قوانین هم‌ساز با یکدیگر وضع نمی‌شود و در حوزه نظارت نیز ممکن است بیشتر چالش ایجاد شود.

وی افزود: تجربه مجلس یازدهم نیز این مطلب را نشان می‌دهد چرا که تصویب برخی از قوانین در حوزه اقتصادی موثر واقع شده‌اند و مردم از تسهیل مجوز‌های کسب و کار تا بسیاری از موارد دیگر رضایت دارند.

وزیر اقتصاد گفت: بنابراین حتماً مسیر آینده ایران قوی از مسیر همگرایی دولت قوی و مجلس است.

فرآیند اخذ رای در شعب سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

گفتنی است؛ در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که صندوق قرمز برای مجلس شورای اسلامی و صندوق آبی برای مجلس خبرگان رهبری خواهد بود. رای‌دهندگان با ارائه هر یک از مدارک پنج‌گانه یعنی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند رای بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: