اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - 27 February 2024
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی کشور از ماندگاری هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: امشب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و فردا با تقویت فعالیت این سامانه به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.
آغاز موج جدید بارش‌ها از امشببه گزارش عصرپرس، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی‌ نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند) در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها از اواخر وقت امروز موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و در این مناطق سبب بارش باران و برف خواهد شد.

فردا (چهارشنبه ۹ اسفند) با تقویت فعالیت سامانه بارشی به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

روز پنجشنبه (۱۰ اسفند) به تدریج در نیمه غربی کشور آسمان صاف خواهد شد و بارش باران و برف و وزش باد شدید در نوار شرقی، سواحل دریای خزر، البرز شرقی و مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور رخ خواهد داد. شدت بارش در این روز در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

روز جمعه (۱۱ اسفند) از فعالیت سامانه بارشی در کشور کاسته خواهد شد و بارش‌ها در بخش‌هایی از شمال‌شرق، شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: