اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 26 February 2024
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: شهروندان تهرانی با توجه به بارش نزولات آسمانی و کاهش دما، مصرف حامل های انرژی را مدیریت کنند.
بدرخواست فرمانداری تهران از مردم برای مدیریت مصرف انرژیه گزارش عصرپرس، سعید بشیری با اشاره به بارش نزولات آسمانی بویژه برف در ارتفاعات تهران و احتمال یخ زدگی، اظهار کرد: تا ۱۲ اسفندماه در سطح شهر تهران بویژه ارتفاعات از جمله واریش و امام زاده داود (ع)، بارش باران، بارش برف، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، مه گرفتگی ، کاهش دید، کاهش محسوس دما، کولاک، احتمال لغزش سنگ و وقوع بهمن در ارتفاعات، اختلال در تردد در جاده های کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و یخ زدگی تاسیسات و لوله های آبرسانی و غیره پیش بینی شده است.

 بشیری ادامه داد: از هموطنان عزیز بویژه ساکنین مناطق مورد اشاره، توصیه می شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در گردنه های برف گیر، پرهیز از کوهنوردی، مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر، از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید برضرورت حفظ آمادگی دستگاههای اجرایی و امداد رسان، به شهروندان تهرانی نیز توصیه کرد تا الگوی صحیح را در مصرف حامل های انرژی رعایت کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، بشیری در پایان با اشاره به هماهنگی های لازم در جهت تسریع در امور ترافیکی خاطرنشان کرد: مطابق هماهنگی ها دستگاه‌های اجرایی و امدادی آمادگی کامل را داشته و وضعیت معابر توسط دوربین های سازمان ترافیک تهران و سطح شهر نیز توسط دوربین های نظارت تصویری ویژه برف مرکز EOC سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران رصد می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: