اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 26 February 2024
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که جمعی از نیروهای صهیونیست را با موشک در مقر نظامی «البغدادی» و اطراف آن هدف قرار داده‌است.
حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن نیروهای صهیونیست خبر دادبه گزارش عصرپرس، در بیانیه صادره از سوی مقاومت اسلامی لبنان آمده‌است: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن مبارزان مقاومت لبنان ساعت ۳:۱۰ دقیقه بامداد امروز دوشنبه نیروهای صهیونیستی را در مقر البغدادی و اطراف آن با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند که حملات موشکی مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

این در حالی است که مقاومت لبنان روز یکشنبه نیز از مجموعه حملات خود به مواضع صهیونیست‌ها در حمایت ساکنان نوار غزه خبر داده بود.

مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه آنها، دیروز یکشنبه چندین عملیات را علیه مواضع ارتش اشغالگر در مرز لبنان و فلسطین انجام داد.

این عملیات در بخش شرقی مرز متمرکز بود که در آن ۶ عملیات انجام شد. رزمندگان مقاومت گروهی از نظامیان اشغالگر را در مجاورت پادگان رامیم (هونین) با سلاح موشکی و همچنین مواضع توپخانه اشغالگران و محل استقرار سربازان آن در جنوب کریات شمونه را با استفاده از سلاح‌های موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پادگان «زبدین» در مزارع شبعای اشغالی لبنان نیز هدف ۲ فروند موشک «فلق ۱» قرار گرفت. همچنین ساختمانی که نظامیان اشغالگر در شهرک المناره در آن مستقر بودند و ۲ ساختمانی که سربازان اشغالگر در شهرک المالکیه در آنجا حضور داشتند، هدف قرار گرفتند. این ۲ عملیات با استفاده از تسلیحات مناسب انجام شد و در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاها و منازل غیرنظامیان لبنانی به ویژه شهرک بلیدا صورت گرفت.

مقاومت اسلامی گروه نظامیان رژیم صهیونیستی در حوالی پایگاه «المرج» را با موشک برکان هدف قرار داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: