اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 18 February 2024
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی کارمندان در روزهای ابتدایی اسفند ماه خبر داد و گفت: بر اساس منابع مصوب لایحه بودجه ۱۴۰۳ میانگین افزایش حقوق در سال آینده ۲۰ درصد است.
منظور: عیدی کارمندان اوایل اسفند واریز می‌شودبه گزارش عصرپرس از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور اظهار کرد: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم. به عبارتی روزهای ابتدایی اسفند، زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس منابع مصوب لایحه بودجه ۱۴۰۳ میانگین رشد حقوق کارمندان دولت و حقوق بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دولتی انجام شده و شامل ۵۹۰ طرح و پروژه است.

بر اساس این گزارش، در جلسه ۱۵ بهمن هیات وزیران، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

بر اساس مصوبه هیأت دولت، برای کارکنان و بازنشستگان متأهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود و به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی تعلق خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: