اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 17 February 2024
دهقانی فیروزآبادی:
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور گفت: دولت از واحدهای دانش بنیان و فناور با اعطای تسهیلات ارزان و بلاعوض حمایت می‌کند.
واحدهای دانش بنیان با اعطای تسهیلات ارزان و بلاعوض حمایت می‌شوندبه گزارش عصرپرس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: در سفرهای استانی فهرست مسائل شرکت های دانش بنیان استان ها احصا و مورد به مورد رسیدگی می شود.

وی اظهار کرد: طبق سازوکار تعریف شده مسایل شرکت های دانش بنیان از جمله مجوزهای مورد نیاز و تامین منابع در فرصت زمانی کوتاهی حل و فصل می شود.

دهقانی ور ادامه با اشاره به ظرفیت های دانش بنیان استان زنجان، افزود: زنجان در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی فرصت‌های قابل توجهی برای توسعه و پیشرفت دانش بنیان‌ها دارد.

معاون رییس جمهور گفت: ظرفیت های این استان در حوزه های دانش بنیان نیاز به توجه و حمایت دارد و اقدمات لازم هم در این راستا انجام شده است.

وی ادامه داد: واحدهای دانش بنیان استان زنجان در زمینه تولید محصولات فناورانه حرکت های خوبی کرده اند و امیدواریم در آینده شاهد درخشش و رشد و توسعه بیشتر این واحدها باشیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در جریان سفر یک روزه خود با حضور در شرکت ایران ترانسفو از خطوط تولید و نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه نیز بازدید کرد.

حضور در آیین افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اکوسیستم فناوری استان و رونمایی از محصولات و تندیس زنجیره های استان در دانشگاه زنجان، برگزاری جلسه با روسای دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، فناور و نخبگان استان و حضور در آیین افتتاح سرنگ شفا در سلطانیه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به استان زنجان است./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: