اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 17 February 2024
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور خبر داد
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب کشور از اهتمام وزارت نیرو برای تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان ایلام خبر داد.
اهتمام وزارت نیرو برای تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان ایلامبه گزارش عصرپرس از وزارت نیرو(پاون)،ذوالفقار مهدی زاده در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب استان ایلام شامل تصفیه خانه آب ملکشاهی و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام با تاکید بر اینکه این پروژه باید هرچه سریع‌تر تکمیل و وارد مدار بهره برداری شود،گفت: سه پروژه تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی، ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام و اجرای باقیمانده شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ایوان از جمله پروژه‌هایی است که وزیر نیرو بر تکمیل آنها تاکید دارد.

پرویز ناصری، مدیرعامل آبفای استان ایلام نیز در این بازدید در رابطه با تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام با بیان اینکه بخش سازه‌ای یا سیویل تمام شده است، افزود: بخش خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال انجام شده است. مشکل اصلی این پروژه مشکلات مالی است که در صورت تزریق اعتبار لازم ،سعی بر این است تا در هفته دولت در شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۱ آغاز شده است اما روند اجرای آن به دلیل کمبود اعتبارات به حالت تعلیق درآمده بود،افزود: با همت جهادی دولت سیزدهم منابع اعتباری خوبی برای آن در نظر گرفته شد و مجدداً در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است تصفیه خانه فاضلاب ایلام در افق طرح جمعیتی بیش از ۳۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: