اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 17 February 2024
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور طی سفری یک روزه برای بازدید و رونمایی از دستاوردهای چند شرکت دانش بنیان صبح امروز وارد استان زنجان شد.
رونمایی از ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک با حضور دهقانی در زنجانبه گزارش عصرپرس،، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در جریان سفر یک روزه خود به زنجان با حضور در شرکت ایران ترانسفو از خطوط تولید و نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه نیز بازدید کرد.

 به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو این محصول جدید که به سفارش یک واحد تولید فولاد بوده، توسط مهندسان داخلی و با اتکا به توان داخلی ساخته شده است.

مهدی صادقی نیارکی افزود: این نوع ترانس تاکنون جزو محصولات وارداتی به کشور بود و ما برای نخستین بار توانستیم تولید این محصول راهبردی را در کشور محقق کنیم.

وی اظهار کرد: ایران ترانسفو جزو شرکت های دانش بنیان پنج ستاره در کشور بوده و هدف‌گذاری این مجموعه، توسعه صادرات است.

به گزارش عصرپرس، حضور در آیین افتتاح مرکزنوآوری و فضای کار اشتراکی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اکوسیستم فناوری استان و رونمایی از محصولات و تندیس زنجیره های استان در دانشگاه زنجان، برگزاری جلسه با روسای دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، فناور و نخبگان استان و حضور در آیین افتتاح سرنگ شفا در سلطانیه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به استان زنجان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: