اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 14 February 2024
رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴٠٣ کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه در دستور کار مجلسبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور ۲۰۲ نماینده دقایقی قبل آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴٠٣ کل کشور که اعاده شده از شورای نگهبان است در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی درباره لایحه تجارت، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور و گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری قرار است امروز در صحن علنی مجلس بررسی شود.

همچنین گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار برای دستور جلسات امروز صحن مجلس پیش بینی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: