اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 09 February 2024
وزیر کشور تاکید کرد:
وزیر کشور تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مجلس شورای اسلامی را عامل اجرای عدالت انتخاباتی عنوان کرد و گفت: این رویکرد سبب معرفی بهتر نامزدها و کاهش شدید هزینه‌های آنها می‌شود.
کاهش هزینه‌ها با تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مجلسبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، احمد وحیدی روز جمعه -۲۰ بهمن ماه - در آئین افتتاحیه ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات در نهاد ریاست جمهوری که با حضور رئیس جمهور انجام شد، اظهار داشت: یکی از دلایلی که هیات اجرایی انتخابات، عدد کمّی برای تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفت، ایجاد امکان تبلیغ برای همه نامزدها است.

وی با بیان اینکه این رویکرد سبب کاهش هزینه انتخاباتی نامزدها می‌شود، تصریح کرد: طبق این طرح، نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بهتر معرفی می‌شوند. همچنین در دوره‌های گذشته این انتقاد از سوی مردم وجود داشت که چرا برای تبلیغات این میزان هزینه می‌شود. اما با طرح پیش رو این نگرانی رفع شده است.

وزیر کشور ادامه داد: در هر استان ستاد تبلیغات طبق قانون جدید انتخابات تشکیل شده و این ستاد موظف است که امکانات دولتی را به شکل برابر، در اختیار نامزدها قرار دهد. همچنین برای سایر امکانات دولتی که داوطلبان می‌خواهند استفاده کنند، مانند سالن‌ها، مراکز ورزش و غیره، از همه استان‌ها خواسته شده که این امکانات به صورت برابر در اختیار داوطلبان قرار داده شود.

وحیدی این روش را سبب کاهش بسیار زیاد هزینه داوطلبان برای تبلیغات و معرفی بهتر آنها عنوان و خاطرنشان کرد: این روش سبب خواهد شد فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بند نخست سیاست‌های کلی ابلاغی نظام که به عدالت انتخابات تاکید دارد هم محقق شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: