اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 06 February 2024
وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو گفت: این منطقه ظرفیتی بی بدیل برای واحدهای تولیدی است تا از پتانسیل مرز به خوبی استفاده کنند.
وزیر اقتصاد: منطقه ویژه اقتصادی سرو ظرفیتی بی بدیل برای واحدهای تولیدی استبه گزارش عصرپرس، سیداحسان خاندوزی روز سه شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو افزود: طبق تعهد سازمان مسوول مدیریت منطقه ویژه، در دهه فجر سال آینده اتمام مرحله اجرایی شدن زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی را اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: البته بخش های دیگری از کار حصارکشی و فنس طی ۶ ماه و در مدت کوتاه‌تر به سرانجام می رسد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: امیدواریم با همت همه دستگاه های مرتبط، یکی از ظرفیت های بسیار خوب آذربایجان‌غربی در جوار مرز سرو و گمرک این منطقه فرصت بی بدیلی برای شرکت های تولیدی ایجاد کند تا در کوتاهترین زمان از مزیت های منطقه ویژه استفاده کنند.

خاندوزی اظهار کرد: واحدهای تولیدی می توانند در این منطقه با کمترین هزینه و فاصله عملیات ترانزیتی و گمرکی خود را با ترکیه انجام دهند.

وی گفت: در کنار آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو، برای تسریع در شروع به عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ایکس ری مرز سرو هم تدابیری اتخاذ شده است.

به گزارش عصرپرس، کلنگ احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مردم منطقه بر زمین زده شد.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: