اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 03 February 2024
شهردار تهران با بیان اینکه امروز پرونده نگهداری و درمان معتادان متجاهر در مراکز شهرداری بسته شده گفت: موضوع کودکان کار نیز در دستور کار بعدی است.
زاکانی: ساماندهی کودکان کار در دستور کار شهرداری تهران استبه گزارش عصرپرس، علیرضا زاکانی روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم مرکز تربیتی آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ و آغاز عملیات اجرایی فاز سوم پویش شهر شهرداری تهران در قالب پویش امید و افتخار گفت: با همراهی و همکاری مردم و دستگاه های متولی موضوع معتادان متجاهر در تهران به نتیجه رسیده و در ادامه سیر رفع آسیب های اجتماعی به سراغ کودکان کار و همچنین زباله گردان می رویم.

وی افزود: در این مسیر نیز از مردم و همچنین دستگاه های قضایی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، استانداری، فرمانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر انتظار همکاری داریم.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ۲ سال گذشته اتفاقات خوبی در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی با همراهی و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها رقم خورده و از مردادماه امسال شرایط جدیدی با همکاری دولت شکل گرفت تا مجموعه‌ها و دستگاه‌ها و سازمان‌ها در کنار مدیریت شهری و نیروهای جهادی قرار بگیرند.

وی افزود: برای رفع آسیب‌ های اجتماعی گام اول شناسایی آسیب‌ ها است و تا زمانی که آسیب‌ها را شناسایی نکنیم نمی‌توانیم گام‌های بعدی را برای رفع آنها برداریم.

زاکانی با اشاره به شناسایی آسیب‌های اجتماعی و رفع این آسیب ها گفت: در این خصوص باید با تولیدکنندگان آسیب‌های اجتماعی نیز برخورد جدی شود و از همه دستگاه‌ها و دولت، دستگاه قضا، نیروهای جهادی که در قالب قرارگاه اجتماعی فعالیت‌هایی را انجام داده قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در تهران به روزی برسیم که دیگر شاهد حضور معتادان متجاهر نباشیم و هیچ کودک خیابانی و زباله‌گرد و متکدی در شهر تهران تردد نکنند و این موضوع نیاز به همکاری و مساعدت مردم دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: