اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 03 February 2024
تجدید بیعت وزیر و مدیران وزارت نیرو با آرمان‌های امام خمینی
وزیر و مدیران وزارت نیرو به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد امام خمینی (ه) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
وزیر نیرو: مسیر امام خمینی (ره) را محکم و مستدام ادامه می‌دهیمبه گزارش عصرپرس، در این مراسم که صبح امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار شد، مدیران ارشد حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق وزیر نیرو را همراهی کردند.

علی اکبر محرابیان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها گفت: تاریخ ایران سرشار از حرکت‌ها و خیزش‌ها علیه ظالمان و ستمگران بوده و نقطه کانونی و رفیع این حرکت‌ها به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ باز می‌گردد.

وی افزود: مهم‌ترین شاخصه این حرکت رهبری شجاع حضرت امام خمینی‌ ‎بود، رهبری رها از قیود و هواهای نفسانی که با اقتدار  و صلابت مثال زدنی این انقلاب را به پیروزی رساند.

محرابیان تاکید کرد: بر ما لازم بود تا با حضور در حرم مطهر حضرت امام با آرمان‌های آن امام بزرگوار و خون شهدا تجدید میثاق و تاکید کنیم که محکم و مستدام مسیر آن امام بزرگوار را ادامه خواهیم داد.

محرابیان در پاسخ به این پرسش که کدام یک از فرازهای وصیت‌نامه حضرت امام سرلوحه فعالیت‌های وزارت نیرو قرار دارد گفت: وصیت‌نامه امام ره فرازهای بسیار مهمی در بخش‌های اجتماعی سیاسی اقتصادی دارد و تک تک مردم و مسئولان باید این فرازها و این نکات را مدنظر قرار دهند با این وجود حفظ نظام و توجه به آرمان های آن ازاصلی‌ترین محورهای مد نظر وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: