اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 01 February 2024
همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، رژه موتورسواران نیروهای مسلح در پایتخت برگزار شد.
رژه موتور سواران در سالروز ورود امام خمینی(ره)به گزارش عصرپرس، این رژه پرشکوه از لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به تهران ساعت 9:33 دقیقه روز پنجشنبه، از فرودگاه مهرآباد شروع و در بهشت زهرا(س) خاتمه یافت.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران در مورد محدودیت‌های ترافیکی رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح در روز ۱۲ بهمن در پایتخت گفت: همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۰۹:۳۳ دقیقه صبح مراسم رژه یگان‌های موتورسوار نیرو‌های مسلح از فرودگاه مهرآباد آغاز شد.

وی افزود: سپس این موتورسواران ادامه مسیر داده و وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن وارد خیابان آزادی و میدان انقلاب و بعد از آن وارد خیابان کارگر به سمت جنوب تا میدان رازی شده و از آنجا وارد دشت آزادگان و میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می‌شوند. بعد از طی این مسیر این موتورسواران وارد بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب و در نهایت وارد بزرگراه خلیج فارس گردیده و از آنجا وارد آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) خواهند شد که خاتمه مراسم همین نقطه خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: