اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 31 January 2024
همزمان با آغاز بارش برف در سه محور هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال، پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پلیس راهور، بر اساس اعلام سامانه کنترل راههای کشور، اکنون بارش پراکنده برف در محوزهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران چالوس آغاز شده است. طبق پیش‌بینی هواشناسی سامانه بارشی تا پایان امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای برفگیر به خصوص محورهای منتهی به استان‌های شمالی را اعلام کرد.

طبق گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه هفته آینده از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

علاوه بر ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس، تردد همه وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور یادشده از ساعت ۱۴ تا ۲۳ جمعه به شرح زیر اعلام شده است.

۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

۳)از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا میگردد(شمال به جنوب)

۴)از ساعت ۲۳طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

۵) تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

همچنین تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۱۳ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، اجرای محدودیت‌های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: