اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - 29 January 2024
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز در دهه فجر امسال خبر داد.
افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز در دهه فجر امسالبه گزارش  عصرپرس از وزارت نیرو، "صابر علیدادی" در حاشیه بازدید سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز ( ملی‌راه) بیان کرد: رودخانه کارون، فاضلاب اهواز را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم کرده است که بخش اعظم فاضلاب در شرق اهواز قرار دارد.

وی با بیان اینکه، این ایستگاه پیشرفت بالای ۹۵ درصدی دارد و می‌توانیم آن را در دهه فجر افتتاح کنیم، افزود:  حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به ایستگاه ملی‌راه منتقل و تصفیه می‌شود که یکی از بخش‌های مهم فاضلاب اهواز به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: افزایش رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و امید است با طرح‌هایی که در سطح استان و به ویژه اهواز در حال اجرا است تا سال آینده بخش اعظمی از مشکات فاضلاب اهواز و استان برطرف شود.

علیدادی بیان کرد: ایستگاه پمپاژ ملی‌راه اهواز علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب خام سطح اهواز، بخش عمده‌ای از فاضلاب مناطق زیتون کارمندی، ملی‌راه و کوی ملت را به سمت تصفیه‌خانه شرق اهواز منتقل می‌کند.

وی، گفت: این ایستگاه شامل اتاق‌های دیزل ژنراتور، پست برق، پست پاساژ و نگهبانی است که در مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت احداث شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: