اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 28 January 2024
هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و برخی استان‌های مرکزی و جنوبی خبر داد و اعلام کرد که شدت بارش‌ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.
بارش شدید باران امروز در سواحل خزر و شمال شرق کشوربه گزارش  سرویس اقتصادی عصرپرس، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز یکشنبه ۸ بهمن سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق دامنه‌های زاگرس در استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان جنوبی و مناطق جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان فعال خواهد بود. مقدار بارندگی در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت خواهد داشت. این سامانه اواخر وقت امروز از شرق کشور خارج می‌شود.

فردا دوشنبه ابرناکی و بارش در سواحل شمالی همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. در سایر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. طی این روز در غرب گیلان و شرق اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور، ابرناکی و بارش برف و باران در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران شروع می‌شود. همچنین در نیمه غربی سواحل دریای خزر بارندگی تقویت می‌شود و در خراسان رضوی نیز بارش رخ می‌دهد. چهارشنبه و پنجشنبه این وضعیت در غرب و مرکز کشور و سواحل غربی دریای خزر ادامه خواهد داشت.

امروز در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان و نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و دریای خزر تا چهارشنبه مواج خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: