اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 24 January 2024
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، تهران، البرز، مازندران، زنجان، قزوین، سمنان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
برف و باران در محورهای برون‌شهری ۱۷ استان کشوربه گزارش عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی، «امیر معصومی» وضعیت ترافیکی و جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در آزادراه پردیس- تهران حدفاصل تونل شماره ۳ تا یک سنگین و تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) روان است.

وی بیان‌داشت: محورهای شمالی دارای بارش باران و برف و مه‌گرفتگی در ارتفاعات هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل پایانه «شهید کلانتری» تا پل «کلاک» و محدوده گرمدره، محور شهریار- تهران در بیشتر مقاطع، آزادراه ساوه- تهران، ترافیک در محور پاکدشت- تهران حدفاصل «مامازن» تا «قیام دشت»، محور تهران- پاکدشت محدوده قیام دشت سنگین گزارش شده است.

معصومی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، تهران، البرز، مازندران، زنجان، قزوین، سمنان، چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: برخی از محورهای استان های همدان، قم، کردستان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان رضوی، بارش باران دارند.

به گفته وی، برخی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مازندران، مرکزی، قم، گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی، پدیده مه‌گرفتگی دارند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: محور خرم آباد- پلدختر مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: