اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 17 January 2024
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات اصول حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی را به تصویب رساندند و مقرر کردند جزئیات آن در جلسات آتی شورا مورد بررسی شود.
تصویب آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی در شورای انقلاب فرهنگیبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کلیات اصول حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی به تصویب اعضا رسید و مقرر شد جزئیات آن در جلسات آتی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در جلسه امروز اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با ادامه فعالیت محمدحسین ساعی به عنوان نماینده این شورا در هیات نظارت بر مطبوعات به مدت ۲ سال دیگر موافقت کردند.

تصویب نهایی ۵ مصوبه شورای معین از جمله «ارتقای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد ملی علم ایران»، «نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت در وزارت آموزش و پرورش»، «آیین‌نامه جذب و پرورش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های مختلف هنری و علمی و ورزشی» و «اصلاح آیین‌نامه تشکیل هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: