اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - 15 January 2024
حجت الاسلام علی‌اکبری:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: شرایط خاص منطقه و شرایط بین المللی اهمیت و حساسیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بیشتر کرده است.
شرایط خاص منطقه و بین الملل حساسیت انتخابات را دو چندان کرده استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، حجت الاسلام محمد جواد علی اکبری امام جمعه موقت تهران در بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشوردر پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هر یک از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: مجلس در رأس امور است و کار ریل گذاری برای امور مختلف کشور در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

وی افزود: انتخابات مجلس دوازدهم اولین انتخابات در شرایط پسا کرونا است، کرونا که مشکلاتی را در بخشهای مختلف ایجاد کرد و ما امروز اولین انتخابات را در شرایط پسا کرونا برگزار می کنیم.

علی اکبری خاطرنشان کرد: همچنین این دور از انتخابات اولین انتخابات بعد از فتنه کذایی سال ۱۴۰۱ است که شرایط خاصی را برای کشور به وجود آورد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: علاوه بر این شرایط خاص منطقه و شرایط بین المللی اهمیت و حساسیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بیشتر کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال جاری پرچم انتخابات را در دست گرفته اند و به عنوان پرچمدار انتخابات چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را برای انتخابات مشخص کرده اند و هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم، نظرات و دیدگاه هایشان را در رابطه با انتخابات بیان می کنند.

علی اکبری خاطرنشان کرد: ائمه جمعه در فضای کنونی منتهی به انتخابات باید کاری کارستان انجام داده و نقش مؤثری را ایفا کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: