اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۱ دی ۱۴۰۲ - 11 January 2024
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت، تمام تلاش خود را گذاشته تا پروژه‌های بر زمین مانده به نتیجه برسد و با بهره‌برداری از آنها فرصت شغلی ایجاد کند.
معاون رییس جمهور: تلاش دولت بر تکمیل طرح‌ها و ایجاد فرصت شغلی استبه گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمحمد حسینی شبانگاه چهارشنبه در نشست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افزود: از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که از کنار مسائل عبور نمی کند و آنها را به نفع مردم حل می کند، آنگونه که مقام معظم رهبری مدال افتخار دولت کار و فعالیت را به این دولت دادند و از آن حمایت کردند.

وی با اشاره به گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه در برخی نقاط کشور آمار بیکاری تک رقمی شده است، اظهار داشت: در برنامه هفتم توسعه این رویکرد وجود دارد که در مدارس و دانشگاه‌های ما نیروی ماهر برای کار تربیت شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور به انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماست که برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات کار کنیم باید مسائل کشور را برای مردم تبیین کرد.

حسینی ادامه داد: بدون همراهی همه ارکان کشور توسعه اتفاق نخواهد افتاد، انتخابات مجلس بسیار حساس است و اگر مجلس قوی و با پشتوانه مردمی داشته باشیم قطعاً با هم‌افزایی دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی برگزاری انتخابات باشکوه را پشتوانه مردمی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی آغاز سال در زمینه انتخابات وارد شدند و این نشان می‌دهد که این انتخابات بسیار اهمیت دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور به حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان نیز پرداخت و گفت: روحیه خانواده شهدای این حادثه ستودنی است و به این مردم باید خدمت شود که اینگونه در مسیر نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

حسینی تصریح کرد: روحیه خدمت‌رسانی حاج قاسم، ایشان را محبوب دل‌ها کرد، آنگونه که در زلزله بم و سیل خوزستان به کمک مردم آمد، ما به مدیران با روحیه انقلابی نیاز داریم و این مدیر است که می‌تواند از مشکلات گره‌گشایی کند.

وی عنوان کرد: کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و باید برازنده این نام ساخته شده و الگو باشد، امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با روحیه انقلابی و مردم یاری کار کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: