اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - 08 January 2024
با تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود؛
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان طی روزهای گذشته، تنها بخش باقی‌مانده از آزادراه ۱۳۸کیلومتری قزوین- رشت حد فاصل منجیل تا رودبار به طول حدود ۸,۲ کیلومتر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از بخش باقی‌مانده آزادراه قزوین- رشت حدفاصل منجیل تا رودبار تا پایان سالبه گزارش عصرپرس از سازمان برنامه و بودجه کشور، در راستای پاسخ به مطالبات چندین ساله مردمی در خصوص بهره‌برداری از فاز نهایی آزادراه قزوین- رشت حد فاصل منجیل تا رودبار، از ابتدای امسال، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به این پروژه اختصاص یافته که ۳۰۰ میلیارد از این مبلغ در دی‌ماه پرداخت شده است.

عملیات اجرایی این پروژه، مشتمل بر ۶ دستگاه پل بزرگ جمعاً به طول ۱۵۷۶ متر، شامل اجرای ۳۱۴ عدد شمع بتنی و چهار دستگاه تونل جمعاً به طول ۲۸۷۶ متر است که لاینینگ و روسازی بتنی دو دستگاه از تونل‌های قطعه ابتدایی به طول ۹۲۷ متر و لاینینگ یک دستگاه تونل قطعه دوم به طول ۸۰۳ متر تکمیل شده است.

همچنین در یک دستگاه تونل دیگر قطعه دوم به طول ۱۱۴۶ متر، عملیات حفاری طاق تکمیل شده و عملیات لاینینگ با پیشرفت حدود ۱۰۲۱ متر (باقی‌مانده ۱۲۵ متر) در حال اجراست.
نام:
ایمیل:
* نظر: