اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ - 05 January 2024
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت:
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، گفت: در شرایطی که شدیدترین فشارهای اقتصادی برای کشور اعمال می‌شود، اقداماتِ در حال انجام دولت در حوزه آب سیستان و بلوچستان بی‌سابقه بوده است.
اقدامات دولت سیزدهم در تامین آب سیستان و بلوچستان بی‌سابقه استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، سپهر خلجی در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت به شهادت رسیدن زائران سردار دلها در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: سیستان و بلوچستان سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است و دولت توجه ویژه‌ای به این استان دارد.

وی، حضور بی‌وقفه اعضای دولت در استان را در راستای شتاب بخشیدن به توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: تمرکز اعضای دولت بر پیشرفت کشور به ویژه استان و سیستان و بلوچستان است و کلیه مسائل مرتبط با زندگی اجتماعی مردم توسط دولت به جد دنبال می‌شود.

خلجی، تأکید کرد: تغییر ریل در مسیر اجرایی کشور صورت گرفته و در این دولت، خستگی، استراحت و فرصت سوزی ممنوع است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به اینکه، آرایش رسانه‌ای دشمن سالهاست تغییر اساسی یافته، افزود: دشمن علاوه بر نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز شناسایی و مورد حمله قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در جنگ روایت‌ها، درگیر جنگی نفس‌گیر و یک جدال سخت در مدیریت پیام هستیم، که سنگ‌بنای این اتفاق رسانه‌ است.

وی، با بیان اینکه، جنگ اصلی ما جنگ ترکیبی با تمرکز بر اقتصاد و محوریت رسانه است، گفت: درگیر پروژه ناامیدسازی مردم هستیم و باید از همه ظرفیت‌های موجود، برای شکستن تصویر القایی نادرست استفاده کنیم.

خلجی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز هر حرف، اقدام و موضع‌گیری که منجر به ناامید کردن مردم شود، چه بداند و نداند خیانت است، چراکه هدف دشمن نیز دلسردی مردم و تصویرسازی از ناکارآمدی دولت است، در شرایطی که این حجم از خدماتی که شروع شده و بخشی از آن نیز به نتیجه رسیده است، نشاندهنده کارآمدی دولت است.

وی، تبیین و اعتماد سازی را تکلیف همه مسئولان و رسانه‌ها دانست و گفت: امیدآفرینی رسانه‌ها ضرورت امروز جامعه است و رسانه‌ها می‌توانند با نشان دادن خدمات پیش‌ چشم جامعه، امید مردم به آینده را افزایش دهند.

وی، روابط عمومی را، مدیر طراحی رویداد، عملیات رسانه‌ای و تصویرسازی خدمات دولت برای افکار عمومی، عنوان کرد و افزود: شایسته است، توانمندترین عنصر را منصوب تا بتواند تصویرسازی مناسبی از خدمات و دستاوردهای دولت ارائه دهد.

وی افزود: باید تصویر سیستان و بلوچستان را به میزان خدمات انجام شده و در حال انجام تغییر دهیم و در ادامه بر لزوم تدوین پیوست رسانه‌ای و فرهنگی اقدامات دولت تاکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: