اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
استاندار خوزستان
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه هیچ برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب در خوزستان نداریم گفت: موضوع سهمیه‌بندی در خصوص آب كشاورزي پايين‌دست رودخانه شاوور شوش است و هيچ كمبود آب شربی در شهرهای خوزستان نداریم .
برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب شرب در خوزستان نداریمبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از  استانداری خوزستان،  غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان با بیان اینکه دستور سهميه‌بندي آب در خوزستان صحت ندارد، گفت: موضوع در خصوص آب كشاورزي در پايين‌دست رودخانه شاوور شوش است.

وی افزود: خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی دادن دستور برای سهمیه‌بندی آب شرب در خوزستان هیچ وجود خارجی ندارد و فاقد صحت است.

شریعتی تصریح کرد:  این موضوع مربوط به جلسه سه روز پیش بوده، بحث در خصوص تقسیم عادلانه آب در پایین دست رودخانه شاوور شوش و نهر لشکر آباد اهواز بود که با توجه به اینکه آب در بالا دست متمرکز بود و کشاورزان در پایین دست کمبود شدید آب وجود دارد دستور داده شد آب سهمیه‌بندی شود و به صورت عادلانه بین کشاورزان بالا دست و پایین دست رودخانه شاوور و نهر لشکر آباد تقسیم شود.

استاندار خوزستان با انتقاد انتشار این خبر کذب در شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در هیچ نقطه‌ای از خوزستان مشکل شرب بجز چند روستا نداریم و هیچ برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب در استان نیز نداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: