اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - 31 December 2023
هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در برخی نقاط نیمه جنوبی کشور و همچنین تشدید و گسترش آن تا فردا به اغلب این مناطق خبر داد.
بارش باران طی امروز و فردا در نیمه جنوبی کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، بر اساس اعلام هواشناسی، امروز یکشنبه ۱۰ دی با فعالیت سامانه جنوبی در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، دامنه و ارتفاعات زاگرس جنوبی و مرکزی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: فردا دوشنبه این سامانه تقویت شده و بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

سازمان هواشناسی برای سه شنبه پیش بینی کرد: سه شنبه این سامانه در استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان و هرمزگان سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، تا روز چهارشنبه به سبب سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و کلان شهرها از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک مشهد و تبریز، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج است.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: