اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
سخنگوی صنعت آب مطرح کرد:
سخنگوی صنعت آب گفت: دولت سیزدهم صنایع را پای‌کار آورده تا با انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم، از پساب تصفیه‌شده فاضلاب شهری و آب دریاها استفاده کنند و تحت این شرایط بهبود وضعیت منابع آب مورد انتظار است.
عزم دولت سیزدهم برای توسعه صنایع با آب نامتعارفبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم با هدف تأمین آب مطمئن برای صنایع و پوشش نیاز آنها با ضریب اطمینان بالا و کاهش برداشت از منابع آب شیرین، توجه ویژه‌ای به آب‌های نامتعارف کرده است.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق این موضوع ابلاغیه‌ای به شرکت‌های آب منطقه‌ای صادر شده است و در قانون بودجه نیز ظرفیت‌سازی لازم صورت گرفته است تا تخصیص از آب آبخوان‌ها و رودخانه‌ها به صنایع در شرایط وجود آب نامتعارف در دسترس صورت نپذیرد.

سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: براین‌اساس صنایع باید به سمت استفاده از آب‌های نامتعارف بروند و دولت صنایع را پای‌کار آورده تا با انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم توسط صاحبان صنایع، از آب مطمئن که همان تصفیه پساب فاضلاب شهری و آب دریاها است، استفاده کنند و تحت این شرایط بهبود وضعیت منابع آب مورد انتظار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: