اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی ضمن تاکید بر تشدید آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا پایان هفته، از ورود سامانه بارشی به غرب کشور در روز جمعه و گسترش بارش‌ها به نوار شمالی، مرکز و بخش‌هایی از جنوب خبر داد.
تشدید آلودگی هوا تا جمعه در شهرهای صنعتیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،بر اساس اعلام هواشناسی، طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی بویژه در کرج تهران اراک و اصفهان افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید در مناطق جنوبی رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: یکشنبه علاوه بر این مناطق در استانهای ساحلی دریای خزر و به صورت پراکنده در بخشهایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.

هواشناسی اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی هوای امروز پایتخت را صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: