اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 18 December 2023
هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی هم‌زمان با هفته حمل و نقل در محل مصلی امام‌خمینی (ره) افتتاح شد.
آغاز به کار هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع‌وابستهخبرنگار: معصومه مرادی 

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته هم‌زمان با هفته حمل و نقل با حضور ۳۱۶ شرکت‌کننده بخش خصوصی و دولتی در مصلی امام خمینی (ره) تهران با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد به مدت سه روز و از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در زمینی به وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه است، برگزار خواهد شد. رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین‌آلات راهسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است. 

برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، برگزاری نشست‌های تخصصی، آغاز اولین رالی تور کشنده‌های سنگین از تهران در محل نمایشگاه و پایان در شهر اراک  با حضور بیش از ۴۰ خودرو سنگین توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دیگر برنامه‌های نمایشگاه در هفته حمل و نقل است. 

براساس این گزارش، پنج تفاهم‌نامه و موافقتنامه در این دوره امضاء خواهد شد که دو تفاهم نامه در حوزه حمل و نقل ریلی و سه تفاهم‌نامه در حوزه زیرساخت آزادراه‌ها و یک تفاهم نامه بین سازمان راهداری و پلیس راهور برای رفع نقاط حادثه خیز و یک تفاهم نامه دیگر در حوزه حمل و نقل می باشد.





نام:
ایمیل:
* نظر: