اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - 09 December 2023
نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر، دقایقی پیش در راس هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرای دو طرف در تهران آغاز به کرد.
آغاز به کار نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، این کمیسیون مشترک از صبح امروز، شنبه به ریاست "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر در تهران کار خود را آغار می‌کند و تا روز دوشنبه (20 آذر) دایر خواهد بود.

این اجلاس به صورت سالیانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و با حضور هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرایی دو کشور، گام‌های جدید و موثری در راستای توسعه و تعمیق مناسبات دوستانه دو کشور برداشته می‌شود.

بر این اساس 17 نماینده در کمیته تخصصی تجارت، 6 نماینده در کمیته زیرساخت، 7 نماینده در کمیته انرژی و 11 نماینده در کمیته اجتماعی در سطح مدیران کل از همه دستگاه‌های دولتی حضور دارند.

بنابر این گزارش کمیسیون همکاری مشترک ایران و قطر به صورت سالانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و نهمین اجلاس همکاری‌های مشترک با حضور هیئت قطری به ریاست "شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی" وزیر صنعت و تجارت قطر و هیئت همراه به میزبانی وزارت نیرو از امروز 18 آذر تا بیستم همین ماه در تهران برگزار برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: