اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 18 November 2023
مخبر:
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستیف گفت: رایزنی‌های دیپلماتیک ایران با کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی به صورت مستمر در حال انجام است تا رژیم صهیونیستی وادار به توقف جنایات خود شود و از نسل‌کشی در غزه دست بردارد.
دولت با رایزنی دیپلماتیک برای توقف جنایات رژیم غاصب مجدانه تلاش می‌کندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس،  محمد مخبر عصر شنبه همراه با ملت همیشه در صحنه ایران، با حضور در میدان انقلاب تهران، از مردم مظلوم و بی دفاع غزه حمایت و انزجار و نفرت همگانی را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این اجتماع در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی بنا به فرموده امام خمینی(ره) مساله فلسطین به یکی از مهمترین موضوعات جمهوری اسلامی و جهان اسلام تبدیل شد و ملت ایران همواره چه در زمان امام راحل و چه در دوران رهبری مقام معظم رهبری، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است.

مخبر از اقدامات رژیم صهیونیستی به عنوان نسل کشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت یاد کرد و گفت: این جنایات منشأ مجرمانه دارد اما متاسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده و به وظایف خود عمل نمی کنند ولی غیرت دینی و اسلامی، مانند همیشه مردم ایران را به صحنه آورده است تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه به نمایش بگذارند.

وی از پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی کشورمان برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: رایزنی های دیپلماتیک ایران با کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی به صورت مستمر در حال انجام است تا رژیم صهیونیستی وادار به توقف جنایات خود شود و از نسل کشی در غزه دست بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: