اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - 17 November 2023
مدیرعامل ساتکاب خبرداد:
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) گفت: شرکت ساتکاب علاوه بر پشتیبانی از صنعت آب و برق، پشتیبانی از واحدهای صنعتی در حال رشد را نیز در دستور کار قرار داده است، بر این اساس واحدهای صنعتی و دانش‌بنیان که منابع مالی کافی ندارند مورد ارزیابی و شناسایی قرار می‌گیرند و ساتکاب در آن واحد فناور سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند.
سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم شرکت ساتکاب در واحدهای فن‌آور نوپابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، داود عابدی در حاشیه بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با بیان این مطلب، افزود: برگزاری چنین رویدادی موجب گرد هم آمدن محققان، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار یکدیگر و ارائه آخرین دستاوردهای تولیدی در این حوزه می‌شود که ضمن ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی، موجب بهره‌مندی صنعت برق کشور از تجارت به دست آمده این گروه‌ها خواهد شد.

وی ماموریت ویژه شرکت ساتکاب را پشتیبانی از صنعت آب و برق اعلام کرد و گفت: این پشتیبانی شامل شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌شود. بدین منظور نمایشگاه و فن بازار صنعت برق امسال فرصت مناسبی برای شناسایی آن دسته از توانمندی‌های بخش برق است که در نقاط مختلف کشور انجام شده ولی بهره‌برداری کافی از آن‌ها صورت نگرفته است.

عابدی اضافه کرد: ساتکاب علاوه بر پشتیبانی از صنعت آب و برق، پشتیبانی از واحدهای صنعتی در حال رشد را نیز در دستور کار قرار داده است. بدین منظور واحدهای صنعتی و دانش‌بنیان که منابع مالی کافی ندارند مورد ارزیابی و شناسایی قرار می‌گیرند و ساتکاب در آن واحد فناور سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب بیان کرد: در این میان برخی شرکت‌ها منابع در اختیار داشته، محصول را نیز تولید کرده‌اند ولی بازاری برای فروش محصول خود در اختیار ندارند که در این بخش نیز ساتکاب حلقه اتصال بین این شرکت‌ها و بازار صنعت برق می‌شود.






نام:
ایمیل:
* نظر: