اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - 16 November 2023
رئیس پژوهشگاه نیرو مطرح کرد:
رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به حضور ۶۹۵ محصول فناورانه در جشنواره فن بازار، گفت:رشد فناورانه محصولات حاضر در نمایشگاه صنعت برق در دنیا بی نظیر است و با کمک وزارت نیرو مسیر ارتقا و تجاری سازی آنها را فراهم می کنیم.
ارتقا و تجاری سازی محصولات فناورانه صنعت برق با حمایت وزارت نیروخبرنگار: معصومه مرادی 

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، مجید عمیدپور رییس  پژوهشگاه نیرو  در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق با اشاره به اینکه ماموریت های پژوهشگاه نیرو ایجاد و ارتقا اکوسیستم و زیست بوم علم و فناوری در صنعت برق عنوان کرد و گفت: از امسال حرکت جدیدی را شروع کرده ایم که در کنار صنایع رشد یافته فضای شرکت های دانش بنیان و نو پا فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره با حضور ۶۹۵ محصول فناورانه در این جشنواره فن بازار گفت: بعضی از این محصولات در دنیا بی نظیر هستند و با کمک وزارت نیرو مسیر ارتقا و تجاری سازی آنها را فراهم می کنیم 

عمید پور ادامه داد: با ورود فن بازار و استفاده ازجوانان فناور  می توانیم صنعت برق را به اوج رسانیم چرا که نخبگان زیادی در این صنعت حضور دارند .

وی با بیان اینکه ما در وزارت نیرو اکوسیستم نوآوری در صنعت برق را ارتقا داده ایم و فضای لازم را برای حضور ایده های نو  فراهم نموده ایم.گ، گفت: انتظار ما بعد از این جشنواره توسعه فراگیر صنعت برق  است و این راستا نیز  دبیر خانه دائمی فن بازار در پژوهشگاه راه اندازی می شود .

عمیدپور در ادامه با بیان اینکه در طول سال هوشمندسازی صنعت برق، کلینیک های تخصصی سرمایش در قالب فن بازار های برگزار شده و با همراهی دانشگاه و شرکت های دانش بنیان امید حمایت را برای ارتقا صنعت برق خواهیم داد.

وی در ادامه  با اشاره به صندوق شکوفایی و نوآوری صنعت برق ، گفت: براساس قانون و بودجه ۱۴۰۱ قرار شد ۲۶۰۰ میلیارد تومان به صندوق شکوفایی و نوآوری صنعت برق تزریق شود که در سال جاری ۱۰۰۰ میلیارد این بودجه تزریق خواهد شد.





نام:
ایمیل:
* نظر: