اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 11 November 2023
بیست‌و‌سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با مشارکت 474 شرکت داخلی و 110 شرکت خارجی و نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران با حضور 259 مرکز علمی و شرکت دانش‌بنیان، 23 آبان‌ماه با حضور وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و شماری از وزیران انرژی دیگر کشورها آغاز به کار می‌کند.
نمایشگاه بین‌المللی و نخستین جشنواره و فن بازار «صنعت برق ایران»به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،بیست‌و‌سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران به مدت چهار روز و طی روزهای 23 تا 26 آبان‌ در فضایی به وسعت 54 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

آئین افتتاح این نمایشگاه و جشنواره، صبح روز سه‌شنبه 23 آبان‌ماه با حضور "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو، شماری از وزرای انرژی کشورها، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق ایران و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، در مجموع 474 شرکت داخلی و 110 نماینده شرکت‌های خارجی از 12 کشور جهان یعنی ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن حضور خواهند یافت.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه سالانه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی است تا شركت‌های فعال در صنعت برق دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد صنعت برق، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های تولید؛ انتقال؛ توزیع؛ تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف؛ انواع تابلوهای برق؛ تجهیزات روشنایی؛ تجهیزات هوشمندسازی؛ دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باطری و یو پی اس، سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشار قوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته عرضه شده است.

بنا بر این گزارش همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، در جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق نیز پس از بررسی و ارزیابی‌های نهایی، 410 محصول از 259 شرکت دانش‌بنیان تائید و عرضه شد.

در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه روزه ساعت 8 صبح تا 16 عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.


 
نام:
ایمیل:
* نظر: