اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 11 November 2023
رئیس سازمان امداد و نجات
رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این که ۱۴۳ تیم امدادی در عملیات سیل و آب‌گرفتگی ۱۳ استان کشور شرکت کردند، از امدادرسانی به بیش از ۲۶۰۰ نفر خبر داد.
حضور ۱۴۳ تیم امدادی در سیل ۱۳ استان کشوربه گزارش عصرپرس از جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی، با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از یازدهم تا بیستم آبان و تا ساعت ۵ صبح امروز، از تاثر ۱۳ استان خبر داد و گفت: ۳۳ شهرستان و ۹۰ منطقه به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ۲ هزار و ۶۰۳ نفر امدادرسانی، ۶۸ نفر را به مناطق امن منتقل و ۲۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند، در این مدت زمان، متاسفانه ۲ نفر از هم‌وطنان (در شهرستان‌های کلاله و گالیکش)، جان خود را از دست دادند و یک نفر در شهرستان میامی، مفقود شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که آب تجمیع شده در ۱۸۸ واحد مسکونی، به کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش تخلیه شد، افزود: ۱۴۳ تیم امدادی، شامل ۶۲۲ نفر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۵۸ دستگاه چادر، ۱۷۱۷ تخته پتو، ۷۴۱ تخته موکت، ۲۶۷ ست ظروف، ۵۹۲ کیلوگرم نایلون، ۶۰۰ بسته غذایی و ۵۷۰ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

گفتنی است، عملیات امدادرسانی در گلستان و جست‌وجوی مفقودی در شهرستان میامی (سمنان) ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: