اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 01 November 2023
مدیرعامل آبفای کشور:
هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم تجلیل از سقایان اربعین حسینی، تامین آب شرب پایدار و کیفی را مهمترین هدف خادمان مردم در آبفای کشور طی ایام اربعین دانست که با همدلی همکاران صنعت آب و فاضلاب محقق شد.
تامین آب شرب پایدار و کیفی زائران حسینی محقق شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، وی با بیان اینکه فضای خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ متفاوت با سال های گذشته بود، اظهار داشت: توانستیم هم در مرزهای ورودی و هم در مبادی خروجی، آب پایدار و کیفی مورد نیاز زائران را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: تحقق این هدف امکان پذیر نبود مگر با همدلی که در بین همکاران آبفای کشور ایجاد شد.

امینی توسل به اهل بیت(ع) و عشق به خدمت رسانی برای زائران اربعین حسینی را ۲ عامل مهم در تحقق اهداف آبفای کشور در ایام اربعین دانست و گفت: خادمان ما در مرزهای کشور و در عتبات عالیات با وجود گرمای طاقت فرسا، بی وقفه و به صورت شبانه روز خود را وقف زائران امام حسین(ع) کردند.

وی خاطر نشان کرد: از مرز ریمدان در سیستان و بلوچستان به عنوان مرز ورودی به کشور تا شلمچه، مهران، چذابه، خسروی و باشماق همگی مرزهایی بودند که آبفای کشور به خدمت رسانی مبادرت ورزید.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در پایان از اعزام خادمان اربعین حسینی به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد و گفت: خادمان آبفای کشور در عتبات مقدسه به همراه ۲ نفر از اعضای خانواده به مشهد مقدس و سقایان مردم در مرزهای کشور به کربلا و نجف به عنوان تکمله خدمت رسانی، اعزام خواهند شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: