اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۳۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 28 October 2023
هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با حضور هیات‌های خارجی از چین و روسیه آذرماه برگزار می‌شود.
برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقلبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی و صندوق نوآوری و شکوفایی اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

«غلامرضا رضائیان» دبیراجرایی نمایشگاه امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها به منظور نمایش دستاوردهای نوین در فضای رقابتی برگزار می‌شود که این نمایشگاه به دلیل مشارکت تمام بازیگران این صنعت اعم از دولتی و خصوصی و رونمایی از محصولات جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: از کشورهای روسیه، فرانسه، چین و اسپانیا به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رضائیان اظهار داشت: اگر قرار است دوره‌ای از رونق و رشد اقتصادی صنعت حمل‌و نقل را تجربه کنیم. از مهم ترین شاخص‌های این رونق، برگزاری منظم، با محتوا و رقابتی این رویداد است.

دبیر اجرایی نمایشگاه اذعان کرد: با توجه به توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به منظور مشارکت حداکثری برنامه‌های حمایت مالی و تسهیلات برای این گروه‌های فناور در نظر گرفته شده است.

وی اشاره کرد: به منظور بالا بردن بار علمی این رویداد از تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دعوت به عمل می‌آید.


نام:
ایمیل:
* نظر: