اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 19 October 2023
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد:
سازمان هواشناسی کشور از پیش‌بینی بارندگی در برخی استان‌های کشور برای امروز پنجشنبه خبر داد.
بارش باران و کاهش دما در نیمه شمالی کشوربه گزارش عصرپرس: کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، بخش‌هایی از خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران، بارندگی آغاز خواهد شد که همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی‌ها برای فردا در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی نسبت به شدت بارندگی‌ها در استان مازندران هشدار داد.

رفیعی توضیح داد: فردا کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی شده است و بارش‌ها شنبه محدوده و خفیف می‌شود.

وی گفت: طی ۵ روز آینده در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. همچنین،‌ آب‌های دریای خزر، فردا، مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد:  تهران، امروز نیمه ابری و همراه با وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت امروز ۲۴ درجه بالای صفر می‌شود و کمینه دما ۱۵ درجه بالای صفر ثبت شد.

به گفته وی، خنک‌ترین مرکز استان شهرکرد با دمای ۵ درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای ۳۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: