اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 18 October 2023
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی پایان دودمان خود را برباد خواهند داد.
قالیباف: صهیونیست‌ها درهای جهنم را به روی خود باز کردندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، محمدباقر قالیباف در نشست علنی روزچهارشنبه (۲۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: شب گذشته در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختند و نشان دادند که حقوق بشر و نهادهای بین المللی در عصر ما به واژههایی کاملا بی معنا و بی خاصیت تبدیل شده است.

قالیباف با بیان اینکه دوران بیانیه نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده، تصریح کرد: جهان منتظر اقدامات عملی است و ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم.

وی افزود: ملتهای مسلمان و عرب از دولت‌های آنها انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار قرار دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی پایان دودمان خود را برباد خواهند داد.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: