اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 18 October 2023
حزب الله لبنان در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی از تمام ملت های عربی و اسلامی خواست به میدان‌ها بیایند.
واکنش حزب الله به جنایت بیمارستان«المعمدانی»به گزارش عصرپرس به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص جنایت وحشیانه و غیرانسانی رژیم جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان «المعمدانی» غزه که صدها بی گناه در آن شهید شدند تاکید کرد: این جنایت در ادامه جنایت‌های قبلی از زمان تاسیس این رژیم جنایتکار و غاصب در دیریاسین، حولا، صبرا و شاتیلا و همچنین کشتار قانا است که در طول سالیان اشغالگری انجام شد و چهره حقیقی و جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطان آن را نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که تمام بیانیه‌های محکومیت دیگر کافی نیست و از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تحرکات فوری انجام دهند و به سمت میدان‌ها و خیابان ها حرکت کنند و خشم شدید خود را نشان داده و به دولت ها و کشورها جهان فشار بیاورند که تحرکات فوری نسبت به این جنایت‌ها انجام دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که امروز چهارشنبه باید روز خشم بی سابقه علیه دشمن صهیونیستی و جنایت‌های آن و همچنین علیه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی باشد.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: