اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - 13 October 2023
وزیر نیرو در آیین افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق مطرح کرد
وزیر نیروبا ابراز امیدواری بر افتتاح سدهای هایقر و نرگسی گفت: استان فارس هفت سد در حال بهره‌برداری و سه سد در دست ساخت وجود دارد که خوشبختانه حضور قرارگاه خاتم الانبیا در طرح‌ها و پروژه‌های آبی بسیار مشهود، موثر و اثربخش است.
وجود هفت سد در حال بهره برداری و 3 سد در حال ساخت در فارسبه گزارش عصرپرس از وزارت نیرو (پاون)، "علی اکبر محرابیان، صبح امروز، جمعه در آیین افتتاح خط دوم آبرسانی به شهر شیراز و دیگر طرح‌ها و پروژه‌های مهم صنعت آب و برق در استان فارس گفت: بسیار خوشحالیم که تلاش‌های صورت گرفته به ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیا امروز به نتیجه رسیده و بخشی از توقعات و انتظارات آبی و برقی مردم استان فارس با افتتاح این مجموعه پروژه‌ها پاسخ داده می‌شود. امید است با تکمیل طرح‌های دیگر هم بتوانیم شاهد رضایت بیش از پیش مردم باشیم.

وزیر نیرو افزود: در استان فارس هفت سد در حال بهره‌برداری و سه سد در دست ساخت وجود دارد که خوشبختانه حضور قرارگاه خاتم الانبیا در طرح‌ها و پروژه‌های آبی بسیار مشهود، موثر و اثربخش است.

محرابیان در ادامه با ابراز امیدواری بر افتتاح سد هایقر و نرگسی اظهار کرد: این دو سد را می‌توان از سدهای مهم استان برشمرد.

وی یادآور شد: مجموعه خدماتی که قرارگاه خاتم‌الانبیا از زمان‌تاسیس تا امروز به ایران ارائه کرده در رفع محرومیت‌ها، توسعه متوازن کشور، گسترش خدمات زیرساختی به ویژه در حوزه آب و برق بسیار مشهود است، در این زمینه پروژه‌های عظیمی توسط این قرارگاه و نیروهای متخصص در طول ۱۰‌ها سال فعالیت انجام شده که از جمله می‌توان به پروژه‌های سدسازی در بخش‌های خطوط انتقال و شبکه‌های آبیاری اشاره کرد و امید است در این دوره نیز بتوانیم شاهد رشد این فعالیت‌ها باشیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه‌های صنعت آب و برق به صورت ستادی و حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرد، ابراز داشت: خوشبختانه رابطه خوبی در شرایط فعلی بین وزارت نیرو و عوامل پیمانکاران مختلف به ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیا وجود دارد و امور در محیطی کاملا تخصصی در حال رشد و پیشرفت بوده و امید است با همکاری و تعامل شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مشخص شده باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: