اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 11 October 2023
شرکت برج الکترونیک شیراز به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات با توجه به اهداف و رسالت های کاری خود به زودی با همکاری یکی از شرکت های بزرگPSP ، پرداخت یار می شود.
شرکت برج الکترونیک شیراز، پرداخت‌یار می شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، از شرکت برج الکترونیک شیراز ، این مجموعه یکی از شرکت های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات است که در سال 1401 در راستای گسترش فعالیت های خود در زمینه فناوری اطلاعت مانند پنل پیامک، مرکز داده، برنامه نویسی و ...، فعالیت جدیدی در حوزه فینتک با تمرکز بر پرداخت الکترونیکی را آغاز کرد. مأموریت جدید شرکت برج الکترونیک شیراز، نوآوری در خدمات پرداخت الکترونیکی با تمرکز بر توسعه پرداخت های خرد و سایر خدمات ارزش افزوده تعریف شده است.
 
مهدی جلالی مقدم، نایب رئیس هیات مدیره برج الکترونیک شیراز، گفت: با توجه به اینکه حوزه فینتک در کشور در حال توسعه بوده و آینده شرکت های فناوری اطلاعات در این حوزه ها تعریف می شود از دوسال گذشته بحث پرداخت‌یاری را با شرکت های بزرگ PSP آغاز کردیم و تا چند ماه آینده به واسطه یکی از PSP های بزرگ و معتبر، مجوز شاپرک را جهت ارائه خدمات پرداخت یاری دریافت خواهیم کرد. در حال حاضر در نظر داریم یکی از جامع ترین و بروز ترین اپلیکیشن های این حوزه را طراحی و به بازار عرضه نماییم که بخشی از خدمات آن، ارائه درگاه پرداخت برای پذیرنده‌های خرد و پرداخت با کیف پول خواهد بود. در نظر داریم قانونمند و با نظارت شاپرک، توسعه محصول خود را آغاز کنیم.

وی افزود: مجوز پرداخت‌یاری پس از انعقاد قرارداد با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP)، امکان استفاده از ابزارهای پذیرش و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) را به‌صورت غیرمستقیم برای پرداخت یار میسر می‌کند. در نتیجه شرکت دارنده مجوز پرداخت یاری در چارچوب سند تدوینی از سوی بانک مرکزی و بر اساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و شاپرک، می‌تواند پرداخت‌های بدون کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را برای پذیرندگان خود انجام داده و سپس به شبکه شاپرک ارسال نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: